Levering

Snelheid is naast service één van onze handelsmerken. Wij doen dan ook ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Ons grote magazijn stelt ons in staat producten uit voorraad te leveren, waardoor de levertijd vaak een dag of twee is, afhankelijk van het product. Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen in Enschede. Geef dit aan tijdens het afrekenen.

Levering en montage? Lees dan verder op de montage pagina.

 

  Hoe werkt het?

Wanneer je jouw bestelling hebt geplaatst gaan wij direct aan de slag met het verzamelen van jouw onderdelen. De meeste producten leveren wij binnen 5 dagen, maar niet elk product hebben wij op voorraad. Bekijk daarom altijd de levertijd in je winkelwagen of op de productpagina, zodat jij weet wanneer je je bestelling mag verwachten. Wanneer alle producten zijn verzameld, ontvang je een bevestigingsmail en springen onze bezorgers in de bus, om jouw nieuwste tuin aanwinst te leveren. Heeft je bestelling haast lees dan verder over 24-uurs spoedlevering

 

 

Wil je een specifieke leverdatum? Geef dan bij de bestelling in het opmerkingsveld aan wanneer je de bestelling graag wilt ontvangen.

 

Kosten

Bij Hekwerkonline leveren in heel Nederland en België. Productprijzen worden exclusief bezorgkosten getoond. Levering in Nederland is gratis voor bestellingen vanaf € 3.950,- Bij een lagere bestelwaarde worden je bezorgkosten getoond in je winkelwagen tijdens het afrekenen. Bestellingen onder de € 3.950,- hebben de volgende basis tarieven:

  • Pakketpost lengte <120cm : € 14,95,-
  • Pakketpost lengte >120cm : € 34,95,-
  • Normale vracht: € 89,-

Voor de waddeneilanden hanteren we een meerprijs afhankelijk van de bezorgmethode:
• Voor pakketpost: € 25,-
• Voor vracht: € 240,-

Voor verzending naar België hanteren we een meerprijs van € 25,-

Hekwerk of palen met een hoogte van 220 centimeter of meer, hanteren we een meerprijs van € 49,-.

De volgende productgroepen hebben afwijkende verzendkosten, ongeacht orderwaarde:
• (Houten)schuttingen: €99,-
• Buitenverblijven: €149,-
• Schuifpoorten: €189,-
• Spijlenhekwerk: €189,-

Spoedlevering

Vandaag bestellen, morgen in huis! Hekwerkonline.nl biedt de mogelijkheid tot 24 uurs-levering: voor 14:00 uur bestellen en de producten zijn de volgende werkdag bij je thuis. Zo'n groot pakket binnen 24 uur thuis? Ja, vrijwel alle producten die wij op de site tonen liggen in ons magazijn te wachten op jou.

 

Uitgezonderd van deze service zijn de volgende producten:
• Rotsmotief schuttingen;
• Overkappingen, kapschuren, tuinhuizen en veranda's;
• Schuifpoorten;
• Spijlenhekwerken;
• Alle producten uit de categorie "Tuinleven".

Dubbele poorten van 400cm en 500cm breed houden wij op voorraad. Echter, door de grootte van deze producten, hanteren we een beperkte voorraad. Het kan dus zijn dat wij deze dubbele poorten niet met 24 uur kunnen leveren. Bel daarom altijd even om zeker te zijn van jouw spoedlevering.

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij bezorgen de bestelling binnen 5 werkdagen op de gewenste locatie. Sommige producten hebben een afwijkende levertermijn en worden duidelijk vermeld op de productpagina. Onze bezorgtijden zijn uitsluitend op werkdagen. Voor aanvang van de bezorging krijg je van ons een bericht waarin wij jou laten weten op welke dag jouw bestelling zal worden bezorgd. In het hoog seizoen kan de levertijd veranderen, dit vermelden wij dan duidelijk op de website.

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je van ons een mail met daarin de verwachte afleverdag. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, kunnen wij geen persoonlijke verzoeken accepteren met betrekking tot het dagdeel.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je een hekwerk hebt besteld krijg je van onze vervoerder op de dag van levering een track and trace met daarin de verwachte levertijd. Zij geven in deze mail een tijdsvak van 2 uur aan. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden kan er geen dagdeel aangegeven worden.

Wanneer je een schutting besteld, kun je ons een contacteren een dag voor levering (liefst in de middag). Wij kunnen onze vervoerder dan vragen hoe laat zij verwachten te leveren voor de volgende dag. Onze vervoerder zal je een half uur voordat de levering plaats vindt bellen.

Het is mogelijk dat onze vervoerder soms het tijdsvak niet haalt i.v.m. bijvoorbeeld files of andere onverwachte zaken.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin de bezorgdatum wordt aangegeven. Als je een hekwerk hebt besteld ontvang je van onze vervoerder een track and trace.

Als je een schutting hebt besteld, kun je een dag voor levering contact met ons opnemen (liefst in de middag). Wij zullen dan contact opnemen met onze vervoerder om te vragen hoe laat zij verwachten te leveren.

Het is mogelijk dat onze vervoerder soms het tijdsvak niet haalt i.v.m. bijvoorbeeld files of andere onverwachte zaken. 

Komt de aangewezen leverdatum niet goed uit? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Productprijzen worden exclusief bezorgkosten getoond: de bezorgkosten worden in de winkelwagen en tijdens het afrekenen automatisch berekend. Levering in Nederland is gratis voor bestellingen vanaf € 2.000,-.

Voor bestellingen onder de € 3.950,- gelden de volgende tarieven:
• Voor pakketpost: € 14,95,-
• Voor vracht: € 89,- 

Voor de waddeneilanden hanteren we een meerprijs afhankelijk van de bezorgmethode:
• Voor pakketpost: € 25,- 
• Voor vracht: € 240,- 

Voor verzending naar België hanteren we een meerprijs van € 25,-, ongeacht vrachtsoort.

Voor hekwerk of palen met een hoogte van 220 centimeter of meer, hanteren we een meerprijs van € 49,-.

De volgende productgroepen hebben afwijkende verzendkosten, ongeacht orderwaarde:
• (Houten)schuttingen: € 99,- 
• Buitenverblijven: € 149,- 
• Schuifpoorten: € 189,- 
• Spijlenhekwerk: € 189,- 

Waar leveren jullie?

Wij leveren in heel Nederland en België.

Hoe wordt mijn bestelling thuis geleverd?

Onze producten worden netjes verpakt en waar nodig op een pallet, hierdoor is de kans op beschadigingen nihil. Wij hebben een vaste huistransporteur die jouw bestelling op de gewenste locatie levert. Onze ervaren bezorgers zijn zeer zorgvuldig en zullen de producten netjes bij jou thuis afleveren. Wij adviseren je om het pakket na te kijken bij levering, zodra er schade is ontdekt verzoeken wij je om dit op de afleverbon te vermelden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?

Wanneer het ingevulde bezorgadres niet het juiste adres is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen de bestelling vervolgens voor jou wijzigen, zodat jouw bestelling op het juiste adres wordt afgeleverd.

De producten kunnen niet op de plek gelost worden waar het hekwerk komt te staan, is dat een probleem?

Nee, dat is geen probleem. Wij kunnen de producten op een karretje naar de montage plek brengen of tillen. Over een meter of 10 doen wij niet moeilijk. Echter, wanneer de afstand groter wordt en wij het project niet kunnen afmaken binnen een normale termijn, dan brengen wij hiervoor extra kosten in rekening.