Klachten & Service

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. Hekwerkonline adviseert je om je klacht zo spoedig mogelijk bij Hekwerkonline kenbaar te maken. Klachten dien je via het klachtenformulier door te geven.

Wij streven ernaar om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Raadpleeg ook ons klachtenreglement

Beschadigingen

Wij streven ernaar om al onze producten in topconditie te leveren door ze zeer zorgvuldig te behandelen. Heb jij echter een product ontvangen wat beschadigd is afgeleverd? Dan verzoeken wij je om zo snel mogelijk foto’s te maken en deze op te sturen naar info@hekwerkonline.nl. Voeg ook even het bestelnummer aan de e-mail toe. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk actie ondernemen en met een passende oplossing komen. Wil je alvast aan de slag met het plaatsen van je hekwerk of schutting? Begin dan met de materialen die niet beschadigd zijn, bewaar de beschadigde producten.

Controleer altijd eerst de binnengekomen producten op beschadigingen voordat je met het plaatsen begint. Een klacht dat wordt ingediend tijdens of na het plaatsen zal mogelijk niet passend kunnen worden opgelost. Hekwerkonline is niet aansprakelijk voor schade die door controle vooraf voorkomen had kunnen worden.

Bestelling niet compleet

Is je bestelling niet compleet geleverd? Hekwerkonline maakt van iedere bestelling foto's om te controleren wat je gekregen hebt. Het kan voorkomen dat er kleine materialen meegeleverd worden, doorgaans wordt dit onder op de pallet of in het plastic geplaatst tussen de andere grote producten. Het is van belang om eerst het hele pakket goed te doorzoeken. Mocht de bestelling alsnog niet compleet zijn dan zullen wij samen met je opzoek gaan naar een passende oplossing.

Hout

Hekwerkonline gaat voor kwaliteit. Hekwerkonline is daarom ook enthousiast over hout, maar we weten ook dat hout een natuurlijk product is en daarom over eigenschappen bezit waar we niet omheen kunnen. Hout is sterk, elastisch en gemakkelijk te bewerken, maar heeft dus een natuurlijk karakter.

Ondanks dat ons hout van uitstekende kwaliteit is, adviseren wij u om de hout eigenschappen eens rustig door te lezen. Daar staan ook adviezen om problemen te verhelpen.

Kleurverschil

Af en toe komt het voor dat er kleurverschil zit in verschillende type producten. Dit heeft als oorzaak dat de producten soms op een ander tijdstip zijn geproduceerd. Daardoor ontstaat er een mogelijkheid dat de coating een iets andere verhouding heeft. Waardoor er een minimaal kleurverschil kan ontstaan.

Service

Hekwerkonline doet er alles aan uw product vakkundig te leveren. Het kan voorkomen dat u problemen ondervindt met de levering. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag voor u oplossen.

Voor problemen kunt u contact opnemen door een e-mail te sturen naar info@hekwerkonline.nl. Geef met foto’s en een toelichting de klacht duidelijk aan. Ook is het mogelijk om contact om te nemen via de chat. Wij streven ernaar om de je klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

Wij reageren doorgaans uiterlijk binnen 2 werkdagen inhoudelijk op de klacht.

Hoeveel jaar garantie zit er op een tuinafscheiding van Hekwerkonline?

Onze producten zijn gemaakt van goede materialen en worden zeer zorgvuldig behandeld om jou de beste kwaliteit te kunnen leveren. Op hekwerken geven wij standaard 10 jaar garantie. Heb je schade opgelopen aan jouw product van Hekwerkonline binnen de garantie, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. Klik hier om meer te lezen over deze garantie.

Kan ik een tuinafscheiding van Hekwerkonline retourneren?

Heb je het verkeerde product besteld of ben je niet tevreden met jouw product van Hekwerkonline? Dan kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren zonder opgave van reden. Het volledige orderbedrag wordt vervolgens teruggestort op jouw rekening mits de goederen onbeschadigd in ons magazijn zijn aangekomen. Klik hier om te lezen hoe je de producten retour stuurt.

Wat is de klachtenprocedure van Hekwerkonline?

Wij streven ernaar om al onze producten in topconditie te leveren door ze zeer zorgvuldig te behandelen. Heb jij echter een defect product van Hekwerkonline of ben je niet tevreden over onze producten? Maak dit zo snel mogelijk bij ons bekend. Wanneer je een klacht hebt, verzoeken wij je om ons een mail te sturen met daarbij eventueel een foto van de klacht. Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Vervolgens komen wij zo snel mogelijk met een passende oplossing.

Wat moet ik doen bij een klacht?

Wij zullen er alles aan doen om al onze producten in topconditie te leveren door ze zeer zorgvuldig te behandelen.

Hout

Hout is een natuurproduct met speciefieke eigenschappen, zo komt het vaker voor dat bepaalde houtsoorten zoals Douglas en grenen hout scheuren vertonen bij droog en warm weer, bij vochtig weer trekken de scheuren weer dicht.

Naast de scheuren kan het voorkomen dat geïmpregneerd grenen groene of witte sporen bevat, dit komt doordat het hars impregneer middel reageert op het hars (zoutvorming). Deze vlekken kun je iets afvegen met een harde bezem. Deze vlekken zullen door weersinvloeden en UV-straling vanzelf weg trekken.

In hout komen noesten en kwasten voor, dit is inherent aan hout (het is en blijft een natuur product). Doorgaans geldt, hoe duurder de houtsoort, hoe minder noesten en kwasten. Grenen en Douglas bevatten doorgaans meer noesten en kwasten dan bijvoorbeeld hardhout. Hardhout bevat nauwelijks to geen noesten en kwasten.

Staal

Het kan voorkomen dat er soms iets kleurverschil zit in verschillende type producten, dit komt doordat de producten soms op een ander tijdstip zijn geproduceerd. Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat de coating net iets een andere verhouding heeft, waardoor er minimaal kleur verschil kan ontstaan. 

Bestelling niet compleet

Is je bestelling niet compleet geleverd? Hekwerkonline maakt van iedere bestelling foto's om te controleren wat je gekregen hebt. Het kan voorkomen dat er kleine materialen meegeleverd worden, doorgaans wordt dit onder op de pallet of in het plastic geplaatst tussen de andere grote producten. Het is van belang om eerst het hele pakket goed te doorzoeken. Mocht de bestelling alsnog niet compleet zijn dan zullen wij samen met je opzoek gaan naar een passende oplossing.

Beschadiging

Is jouw bestelling met beschadiging afgeleverd? Dan verzoeken wij je om zo snel mogelijk foto's te maken en deze op te sturen naar info@hekwerkonline.nl. Graag jullie bestelnummer toevoegen aan deze mail. Vervolgens zullen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen, zodra wij de klacht in behandeling hebben genomen zullen wij contact met je opnemen om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Wil je alvast aan de slag met het plaatsen van je hekwerk of schutting? Begin dan alvast met de materialen die niet beschadigd zijn, bewaar de onderdelen die beschadigd zijn, wellicht kun je deze op het laatst gebruiken doordat je misschien een stuk op maat moet zagen.

Wij reageren doorgaans uiterlijk binnen 2 werkdagen inhoudelijk op je klacht.

Hulp Nodig?