Klachten & Service
Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. Hekwerkonline adviseert je om je klacht zo spoedig mogelijk bij Hekwerkonline kenbaar te maken via ons klachtenformulier. Wij streven ernaar om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wij streven ernaar om al onze producten in topconditie te leveren door ze zeer zorgvuldig te behandelen. Heb jij echter een product ontvangen wat beschadigd is afgeleverd? Dan verzoeken wij je om zo snel mogelijk foto’s te maken en deze op te sturen naar service@hekwerkonline.nl. Voeg ook even het bestelnummer aan de e-mail toe. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk actie ondernemen en met een passende oplossing komen. Wil je alvast aan de slag met het plaatsen van je hekwerk of schutting? Begin dan met de materialen die niet beschadigd zijn, bewaar de beschadigde producten.
Controleer altijd eerst de binnengekomen producten op beschadigingen voordat je met het plaatsen begint. Een klacht dat wordt ingediend tijdens of na het plaatsen zal mogelijk niet passend kunnen worden opgelost. Hekwerkonline is niet aansprakelijk voor schade die door controle vooraf voorkomen had kunnen worden.
Bestelling niet compleet
Is je bestelling niet compleet geleverd? Hekwerkonline maakt van iedere bestelling foto's om te controleren wat je gekregen hebt. Het kan voorkomen dat er kleine materialen meegeleverd worden, doorgaans wordt dit onder op de pallet of in het plastic geplaatst tussen de andere grote producten. Het is van belang om eerst het hele pakket goed te doorzoeken. Mocht de bestelling alsnog niet compleet zijn dan zullen wij samen met je opzoek gaan naar een passende oplossing.
Hout
Hekwerkonline gaat voor kwaliteit. Hekwerkonline is daarom ook enthousiast over hout, maar we weten ook dat hout een natuurlijk product is en daarom over eigenschappen bezit waar we niet omheen kunnen. Hout is sterk, elastisch en gemakkelijk te bewerken, maar heeft dus een natuurlijk karakter.
Ondanks dat ons hout van uitstekende kwaliteit is, adviseren wij u om de hout eigenschappen eens rustig door te lezen. Daar staan ook adviezen om problemen te verhelpen.
Kleurverschil
Af en toe komt het voor dat er kleurverschil zit in verschillende type producten. Dit heeft als oorzaak dat de producten soms op een ander tijdstip zijn geproduceerd. Daardoor ontstaat er een mogelijkheid dat de coating een iets andere verhouding heeft. Waardoor er een minimaal kleurverschil kan ontstaan.
Service
Hekwerkonline doet er alles aan uw product vakkundig te leveren. Het kan voorkomen dat u problemen ondervindt met de levering. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag voor u oplossen.
Voor problemen kunt u contact opnemen door een e-mail te sturen naar service@hekwerkonline.nl. Geef met foto’s en een toelichting de klacht duidelijk aan. Ook is het mogelijk om contact om te nemen via de chat of via ons klachtenformulier.
Wij streven ernaar om de je klacht zo spoedig mogelijk op te lossen en reageren doorgaans uiterlijk binnen 2 werkdagen inhoudelijk op de klacht.