ACTIE !! Nu op ALLE schuttingen 10% korting. De korting wordt verrekend in het winkelwagentje. Actie geldig t/m 28 februari 2019

Melding sluiten

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kunnen wij de bestelling ook afhalen?

Het is op dit moment niet mogelijk om jouw bestelling af te halen, wij leveren de materialen binnen de gestelde levertijd netjes op locatie.

Wat zijn de verzendkosten?

Hekwerkonline bezorgt in heel Nederland en België. Hieronder zie je de bezorgkosten:

  • Standaard verzendkosten in Nederland en België bedragen €7,50 voor pakketpost.
  • Wanneer de bestelling vanwege het formaat en/of het gewicht per vrachtwagen verzonden moet worden, bedragen de verzendkosten voor Nederland en België €60,-. Bij een bestelling vanaf €500,- is de verzending gratis. 
  • Leveringen voor bezorging op de Waddeneilanden zijn tegen een meerprijs van € 240,- per vrachtwagen en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin de bezorgdatum en het dagdeel van de levering vermeld staan. 

Komt de aangewezen leverdatum niet goed uit? Neem dan contact met ons op.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij bezorgen de bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen op de gewenste locatie. Sommige producten hebben een afwijkende levertermijn en worden duidelijk vermeld op de productpagina. Onze bezorgtijden zijn uitsluitend op werkdagen. Voor aanvang van de bezorging krijg je van ons een bericht waarin wij jou laten weten op welke dag jouw bestelling zal worden bezorgd.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?

Wanneer het ingevulde bezorgadres niet het juiste adres is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen de bestelling vervolgens voor jou wijzigen, zodat jouw bestelling op het juiste adres wordt afgeleverd.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Hekwerkonline biedt de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Paypal, Visa, Mastercard en Afterpay.

Algemeen

Hoeveel jaar garantie zit er op een tuinafscheiding van Hekwerkonline?

Onze producten zijn gemaakt van goede materialen en worden zeer zorgvuldig behandeld om jou de beste kwaliteit te kunnen leveren. Onze producten hebben een standaard garantie van 10 jaar. Heb je schade opgelopen aan jouw product van Hekwerkonline binnen de garantie, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. Klik hier om meer te lezen over deze garantie.

Mijn tuinafscheiding is kapot, waar moet ik zijn?

Wij streven ernaar om al onze producten in topconditie te leveren door ze zeer zorgvuldig te behandelen. Heb jij echter een defect product van Hekwerkonline? Neem dan contact met ons op. Wij zullen je zo spoedig mogelijk verder helpen.

Kan ik een tuinafscheiding van Hekwerkonline retourneren?

Heb je het verkeerde product besteld of ben je niet tevreden met jouw product van Hekwerkonline? Dan kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren zonder opgave van reden. Het volledige orderbedrag wordt vervolgens teruggestort op jouw rekening. Klik hier om te lezen hoe je de producten retour stuurt.

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Onze klantenservice staat op maandag t/m vrijdag van 08:00 – 17:00 uur voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden en je verder te helpen. Heb je een vraag of wil je graag advies? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact met ons op via 085 – 130 19 47 of stuur een e-mail naar info@hekwerkonline.nl. Daarnaast kun je ook gemakkelijk je vraag stellen via onze chat.

Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen op de site zijn inclusief BTW. 

Hoe wordt mijn bestelling thuis geleverd?

Onze producten worden netjes verpakt en waar nodig op een pallet, hierdoor is de kans op beschadigingen nihil. Wij hebben een vast huistransporteur die jouw bestelling op de gewenste locatie levert. Onze ervaren bezorgers zijn zeer zorgvuldig en zullen de producten netjes bij jou thuis afleveren.

Wat is de klachtenprocedure van Hekwerkonline?

Ben je niet tevreden over onze producten of heb je een klacht? Maak dit zo snel mogelijk bij ons bekend. Klik hier om te lezen hoe je je klacht kunt indienen.

Is het ook mogelijk een tuinafscheiding te laten plaatsen?

Hekwerkonline beschikt niet over een montageploeg. Hierdoor is het niet mogelijk om jouw bestelde tuinafscheiding door ons te laten plaatsen. Onze producten zijn zo samengesteld dat het voor jou vrij eenvoudig is om deze zelf te installeren. Tevens wordt er een handleiding met de bestelling meegestuurd, waarin uitgebreid beschreven staat hoe de tuinafscheiding dient te worden gemonteerd.

Heb je hier vragen over? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Komen jullie de producten ook inmeten?

Hekwerkonline meet niet in op locatie. Om je wel te helpen bij het bestellen van de juiste afmetingen van het product, kun je gebruik maken van onze configurator "compleet pakket". Hierin vermeld je enkel de gewenste afmeting en onze configurator zal vervolgens berekenen hoeveel materiaal je nodig hebt.

Twijfel je aan de berekening of heb je vragen? Neem vrijblijvend contact op met één van onze adviseurs of stel je vraag via de chat.

Kan er kleurverschil voorkomen bij dezelfde soort producten?

Ieder product is uniek, hierdoor kan het voorkomen dat er kleurverschil is bij dezelfde soort producten. Doordat sommige producten uit verschillende producties komen, kan er in het productie proces kleurverschil ontstaan. Hekwerkonline streeft ernaar dat dit kleurverschil minimaal is.

Ervaar je een groot kleurverschil in de door jouw bestelde producten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Contact
085 - 130 19 47 info@hekwerkonline.nl Chat nu