Levering & afhalen

Snelheid, dat is naast service één van onze handelsmerken. Wij doen dan ook ons uiterste best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Ons grote magazijn stelt ons in staat de producten uit voorraad te leveren waardoor onze levertijd een dag of 2 is, uiterlijk binnen 5 werkdagen. Wil je een specifieke leverdatum? Geef dan bij de bestelling in het opmerkingsveld aan wanneer je de bestelling graag wilt ontvangen. Wil je de producten zelf afhalen, selecteer deze optie dan tijdens het bestellen.

De productprijzen worden exclusief bezorgkosten getoond. De bezorgkosten worden in de winkelwagen en tijdens het afrekenen weergegeven*:

  • Gratis levering voor bestellingen vanaf € 1500,- (levering in Nederland). De meerprijs voor de eilanden wordt altijd doorberekend.
  • € 14,95,- voor bestellingen die per pakketdienst worden verstuurd.
  • € 99,- voor bestellingen onder de € 1000,- die per vracht worden verstuurd.
  • € 69,- voor bestellingen die tussen de € 1000,- en € 1500,- die per vracht worden verstuurd.
  • Leveringen voor bezorging op de eilanden zijn tegen een meer prijs van € 240,- en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.
  • Leveringen van hekwerk met een hoogte van 223 en 243 cm en bijbehorende palen hebben altijd bezorgkosten van € 89,-
  • Wij leveren in heel Nederland en België.

*De bezorgkosten voor (houten) schuttingen wijken af van de bovenstaande bezorgkosten, namelijk:

  • €0 tot €1950 = €99 verzendkosten
  • €1951 tot €2950 = €85 verzendkosten
  • €2951 tot €3750 = €79 verzendkosten
  • >3751 = €49 verzendkosten
  • Voor houten poorten geldt een vast tarief van €99 verzendkosten

Door de afmetingen van het spijlenhekwerk rekenen wij ongeacht de orderwaarde altijd EUR 179,- verzendkosten.

Door de afmetingen van buitenverblijven rekenen wij ongeacht de orderwaarde altijd EUR 119,- verzendkosten.

Door de afmetingen van schuifpoorten rekenen wij ongeacht de orderwaarde altijd EUR 189,- verzendkosten.

24 UURS LEVERING

Vandaag bestellen, morgen in huis! Hekwerkonline biedt de mogelijkheid tot 24 uurs levering: voor 14:00 uur bestellen en de producten zijn de volgende werkdag bij je thuis. Zo'n groot pakket binnen 24 uur thuis? Ja, alle producten die wij op de site tonen liggen in ons magazijn te wachten op jou.

Uitgezonderd van deze service zijn de volgende producten:

  • Rotsmotief schuttingen
  • Overkappingen, Kapschuren, Tuinhuizen en Veranda's
  • Schuifpoorten
  • Spijlenhekwerken
  • De producten uit de categorie "Tuinleven" leveren wij in ieder geval met 5 dagen

Dubbele poorten van 400cm en 500cm houden wij op voorraad. Echter, door de grootte van deze producten, houden wij 2-3 stuks op voorraad. Het kan dus zijn dat wij deze dubbele poorten niet met 24 uur kunnen leveren.

Afhalen

Afhalen is gratis als vanzelfsprekend en kan op maandag t/m vrijdag - op afspraak.
Wij nemen contact op met jou om een dag te plannen. Je kan uiteraard bij het bestellen je voorkeur aangeven.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij bezorgen de bestelling binnen 5 werkdagen op de gewenste locatie. Sommige producten hebben een afwijkende levertermijn en worden duidelijk vermeld op de productpagina. Onze bezorgtijden zijn uitsluitend op werkdagen. Voor aanvang van de bezorging krijg je van ons een bericht waarin wij jou laten weten op welke dag jouw bestelling zal worden bezorgd. In het hoog seizoen kan de levertijd veranderen, dit vermelden wij dan duidelijk op de website.

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je van ons een mail met daarin de verwachte afleverdag. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, kunnen wij geen persoonlijke verzoeken accepteren met betrekking tot het dagdeel.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je een hekwerk hebt besteld krijg je van onze vervoerder op de dag van levering een track and trace met daarin de verwachte levertijd. Zij geven in deze mail een tijdsvak van 2 uur aan. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden kan er geen dagdeel aangegeven worden.

Wanneer je een schutting besteld, kun je ons een contacteren een dag voor levering (liefst in de middag). Wij kunnen onze vervoerder dan vragen hoe laat zij verwachten te leveren voor de volgende dag. Onze vervoerder zal je een half uur voordat de levering plaats vindt bellen.

Het is mogelijk dat onze vervoerder soms het tijdsvak niet haalt i.v.m. bijvoorbeeld files of andere onverwachte zaken.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin de bezorgdatum wordt aangegeven. Als je een hekwerk hebt besteld ontvang je van onze vervoerder een track and trace.

Als je een schutting hebt besteld, kun je een dag voor levering contact met ons opnemen (liefst in de middag). Wij zullen dan contact opnemen met onze vervoerder om te vragen hoe laat zij verwachten te leveren.

Het is mogelijk dat onze vervoerder soms het tijdsvak niet haalt i.v.m. bijvoorbeeld files of andere onverwachte zaken. 

Komt de aangewezen leverdatum niet goed uit? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De productprijzen worden exclusief bezorgkosten getoond. De bezorgkosten worden in de winkelwagen en tijdens het afrekenen weergegeven*:

  • Gratis levering voor bestellingen vanaf € 1500,- (levering in Nederland). De meerprijs voor de eilanden wordt altijd doorberekend.
  • € 14,95,- voor bestellingen die per pakketdienst worden verstuurd.
  • € 99,- voor bestellingen onder de € 1000,- die per vracht worden verstuurd.
  • € 69,- voor bestellingen die tussen de € 1000,- en € 1500,- die per vracht worden verstuurd.
  • Leveringen voor bezorging op de eilanden zijn tegen een meer prijs van € 240,- en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.
  • Leveringen van hekwerk met een hoogte van 223 en 243 cm en bijbehorende palen hebben altijd (meer)kosten van € 59,-
  • Wij leveren in heel Nederland en België.

*De bezorgkosten voor (houten) schuttingen wijken af van de bovenstaande bezorgkosten, namelijk:

  • €0 tot €1950 = €99 verzendkosten
  • €1951 tot €2950 = €85 verzendkosten
  • €2951 tot €3750 = €79 verzendkosten
  • >3751 = €49 verzendkosten
  • Voor houten poorten geldt een vast tarief van €99 verzendkosten

Door de afmetingen van het spijlenhekwerk rekenen wij ongeacht de orderwaarde altijd EUR 179,- verzendkosten.

Door de afmetingen van buitenverblijven rekenen wij ongeacht de orderwaarde altijd EUR 119,- verzendkosten.

Door de afmetingen van schuifpoorten rekenen wij ongeacht de orderwaarde altijd EUR 189,- verzendkosten.

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen kan op dezelfde dag als de artikelen voorradig zijn. 
Afhalen is alleen mogelijk als de betaling is voldaan, het is niet mogelijk om contant te betalen.

Je kunt het beste via deze weg contact met ons opnemen:

Waar leveren jullie?

Wij leveren in heel Nederland en België. Verzendkosten voor beide landen zijn hetzelfde:

  • Gratis levering voor bestellingen vanaf € 1500,- (levering in Nederland). De meerprijs voor de eilanden wordt altijd doorberekend.
  • € 14,95,- voor bestellingen die per pakketdienst worden verstuurd.
  • € 99,- voor bestellingen onder de € 1000,- die per vracht worden verstuurd.
  • € 69,- voor bestellingen die tussen de € 1000,- en € 1500,- die per vracht worden verstuurd.
  • Leveringen voor bezorging op de eilanden zijn tegen een meer prijs van € 240,- en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.
  • Leveringen van hekwerk met een hoogte van 223 en 243 cm en bijbehorende palen hebben altijd (meer)kosten van € 59,-

Lees hier meer over onze levering. 

  •  

Hoe wordt mijn bestelling thuis geleverd?

Onze producten worden netjes verpakt en waar nodig op een pallet, hierdoor is de kans op beschadigingen nihil. Wij hebben een vaste huistransporteur die jouw bestelling op de gewenste locatie levert. Onze ervaren bezorgers zijn zeer zorgvuldig en zullen de producten netjes bij jou thuis afleveren. Wij adviseren je om het pakket na te kijken bij levering, zodra er schade is ontdekt verzoeken wij je om dit op de afleverbon te vermelden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?

Wanneer het ingevulde bezorgadres niet het juiste adres is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen de bestelling vervolgens voor jou wijzigen, zodat jouw bestelling op het juiste adres wordt afgeleverd.

Hulp Nodig?