Levering & afhalen

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. De meeste artikelen worden tussen 3 en 5 werkdagen geleverd. Wil je een specifieke leverdatum? Geef dan bij de bestelling in het opmerkingsveld aan wanneer je de bestelling graag wilt ontvangen, houd rekening met een minimale levertijd van 3 werkdagen. Mochten wij om welke reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De productprijzen worden exclusief bezorgkosten getoond. De bezorgkosten worden in de winkelwagen en tijdens het afrekenen vermeld*:

  • Gratis levering voor bestellingen vanaf € 750,- (voor levering in Nederland & België). De meerprijs voor de eilanden wordt altijd doorberekend.
  • € 10,- voor bestellingen die per pakketdienst worden verstuurd (minimaal 3 werkdagen levertijd).
  • € 75,- voor bestellingen die per vracht worden verstuurd (minimaal 3 werkdagen levertijd).
  • Leveringen voor bezorging op de eilanden zijn tegen een meer prijs van € 240,- en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.
  • Wij leveren in heel Nederland en België.

*De bezorgkosten voor schuttingen wijken af van de bovenstaande bezorgkosten, namelijk:

  • €0 tot €650 = €99 verzendkosten
  • €651 to €1200 = €79 verzendkosten
  • €1201 tot €1.850 = €59 verzendkosten
  • > €1851 = €25 verzendkosten
  • Voor houten poorten geldt een vast tarief van €75 verzendkosten

Wij hebben geen showroom, hierdoor is het voor ons mogelijk om onze producten tegen een scherpe prijs aan te bieden.
Afhalen is in overleg mogelijk vanaf drie dagen na bestellen, neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij bezorgen de bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen op de gewenste locatie. Sommige producten hebben een afwijkende levertermijn en worden duidelijk vermeld op de productpagina. Onze bezorgtijden zijn uitsluitend op werkdagen. Voor aanvang van de bezorging krijg je van ons een bericht waarin wij jou laten weten op welke dag jouw bestelling zal worden bezorgd. In het hoog seizoen kan de levertijd veranderen, dit vermelden wij dan duidelijk op de website.

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je van ons een mail met daarin de verwachte afleverdag. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, kunnen wij geen persoonlijke verzoeken accepteren met betrekking tot het dagdeel.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je een hekwerk hebt besteld krijg je van onze vervoerder op de dag van levering een track and trace met daarin de verwachte levertijd. Zij geven in deze mail een tijdsvak van 2 uur aan. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden kan er geen dagdeel aangegeven worden.

Wanneer je een schutting besteld, kun je ons een contacteren een dag voor levering (liefst in de middag). Wij kunnen onze vervoerder dan vragen hoe laat zij verwachten te leveren voor de volgende dag. Onze vervoerder zal je een half uur voordat de levering plaats vindt bellen.

Het is mogelijk dat onze vervoerder soms het tijdsvak niet haalt i.v.m. bijvoorbeeld files of andere onverwachte zaken.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin de bezorgdatum wordt aangegeven. Als je een hekwerk hebt besteld ontvang je van onze vervoerder een track and trace.

Als je een schutting hebt besteld, kun je een dag voor levering contact met ons opnemen (liefst in de middag). Wij zullen dan contact opnemen met onze vervoerder om te vragen hoe laat zij verwachten te leveren.

Het is mogelijk dat onze vervoerder soms het tijdsvak niet haalt i.v.m. bijvoorbeeld files of andere onverwachte zaken. 

Komt de aangewezen leverdatum niet goed uit? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Hekwerkonline bezorgt in heel Nederland en België. Hieronder zie je de bezorgkosten:

  • Standaard verzendkosten in Nederland en België bedragen €10,- voor pakketpost.
  • Wanneer de bestelling vanwege het formaat en/of het gewicht per vrachtwagen verzonden moet worden, bedragen de verzendkosten voor Nederland en België €75,-. Bij een bestelling vanaf €750,- is de verzending gratis. De meerprijs voor de eilanden wordt altijd doorberekend.*
  • Leveringen voor bezorging op de Waddeneilanden zijn tegen een meerprijs van € 240,- per vrachtwagen en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.

*De bezorgkosten voor schuttingen wijken af van de bovenstaande bezorgkosten, namelijk:

  • €0 tot €500 = €95 verzendkosten
  • €501 to €750 = €75 verzendkosten
  • €751 tot €1.000 = €49 verzendkosten
  • > €1001 = €25 verzendkosten
  • Voor houten poorten geldt een vast tarief van €75 verzendkosten

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen is uitsluitend mogelijk op vrijdag tussen 13:00 - 16:00 uur. Afhalen is uitsluitend mogelijk in overleg. Let op de bestelling dient uiterlijk dinsdag geplaatst te worden. Anders wordt het afhalen doorgeschoven naar de volgende week. Afhalen is alleen mogelijk als de betaling ook op dinsdag is voldaan, het is niet mogelijk om contant te betalen.

Je kunt het beste via deze weg contact met ons opnemen:

Waar leveren jullie?

Wij leveren in heel Nederland en België. Verzendkosten voor beide landen zijn hetzelfde:

  • Standaard verzendkosten in Nederland en België bedragen €10,- voor pakketpost.
  • Wanneer de bestelling vanwege het formaat en/of het gewicht per vrachtwagen verzonden moet worden, bedragen de verzendkosten voor Nederland en België €75,-. Bij een bestelling vanaf €750,- is de verzending gratis. 
  • Leveringen voor bezorging op de Waddeneilanden zijn tegen een meerprijs van € 240,- per vrachtwagen en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.

Hoe wordt mijn bestelling thuis geleverd?

Onze producten worden netjes verpakt en waar nodig op een pallet, hierdoor is de kans op beschadigingen nihil. Wij hebben een vaste huistransporteur die jouw bestelling op de gewenste locatie levert. Onze ervaren bezorgers zijn zeer zorgvuldig en zullen de producten netjes bij jou thuis afleveren. Wij adviseren je om het pakket na te kijken bij levering, zodra er schade is ontdekt verzoeken wij je om dit op de afleverbon te vermelden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?

Wanneer het ingevulde bezorgadres niet het juiste adres is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen de bestelling vervolgens voor jou wijzigen, zodat jouw bestelling op het juiste adres wordt afgeleverd.

Hulp Nodig?