Levering & afhalen

Levering & afhalen

Snelheid, dat is naast service één van onze handelsmerken. Wij doen dan ook ons uiterste best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Ons grote magazijn stelt ons in staat de producten uit voorraad te leveren waardoor onze levertijd 3-5 werkdagen bedraagt. Wil je een specifieke leverdatum? Geef dan bij de bestelling in het opmerkingsveld aan wanneer je de bestelling graag wilt ontvangen. Wil je de producten zelf afhalen, selecteer deze optie dan tijdens het bestellen.

 

De productprijzen worden exclusief bezorgkosten getoond. De bezorgkosten worden in de winkelwagen en tijdens het afrekenen weergegeven*:

  • Gratis levering voor bestellingen vanaf € 750,- (voor levering in Nederland & België). De meerprijs voor de eilanden wordt altijd doorberekend.
  • € 12,50,- voor bestellingen die per pakketdienst worden verstuurd.
  • € 75,- voor bestellingen die per vracht worden verstuurd.
  • Leveringen voor bezorging op de eilanden zijn tegen een meer prijs van € 240,- en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.
  • Wij leveren in heel Nederland en België.

*De bezorgkosten voor schuttingen wijken af van de bovenstaande bezorgkosten, namelijk:

  • €0 tot €600 = €105 verzendkosten
  • €601 to €1350 = €79 verzendkosten
  • €1351 tot €1.950 = €59 verzendkosten
  • > €1951 tot 2500 = €45 verzendkosten
  • >2501 = €25 verzendkosten
  • Voor houten poorten geldt een vast tarief van €79 verzendkosten

Showroom

Op onze locatie in Enschede hebben wij een showroom waar je op je gemak onze producten kan komen bekijken onder het genot van een kopje koffie, thee of fris. Wees welkom.
Neem voor meer informatie of voor een afspraak gerust contact op met onze klantenservice.

Afhalen

Afhalen kan op iedere gewenste dag, zelfs op de dag van bestellen - graag even in overleg. 

EXPRESS LEVERING

Vandaag bestellen, morgen in huis! Hekwerkonline biedt de mogelijkheid tot express levering: voor 15:00 uur bestellen en de producten zijn de volgende werkdag bij je thuis. Zo'n groot pakket binnen 24 uur thuis? Ja, alle producten die wij op de site tonen liggen in ons magazijn te wachten op jou.

Uitgezonderd van deze service zijn de rotsmotief schuttingen.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij bezorgen de bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen op de gewenste locatie. Sommige producten hebben een afwijkende levertermijn en worden duidelijk vermeld op de productpagina. Onze bezorgtijden zijn uitsluitend op werkdagen. Voor aanvang van de bezorging krijg je van ons een bericht waarin wij jou laten weten op welke dag jouw bestelling zal worden bezorgd. In het hoog seizoen kan de levertijd veranderen, dit vermelden wij dan duidelijk op de website.

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je van ons een mail met daarin de verwachte afleverdag. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, kunnen wij geen persoonlijke verzoeken accepteren met betrekking tot het dagdeel.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je een hekwerk hebt besteld krijg je van onze vervoerder op de dag van levering een track and trace met daarin de verwachte levertijd. Zij geven in deze mail een tijdsvak van 2 uur aan. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden kan er geen dagdeel aangegeven worden.

Wanneer je een schutting besteld, kun je ons een contacteren een dag voor levering (liefst in de middag). Wij kunnen onze vervoerder dan vragen hoe laat zij verwachten te leveren voor de volgende dag. Onze vervoerder zal je een half uur voordat de levering plaats vindt bellen.

Het is mogelijk dat onze vervoerder soms het tijdsvak niet haalt i.v.m. bijvoorbeeld files of andere onverwachte zaken.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin de bezorgdatum wordt aangegeven. Als je een hekwerk hebt besteld ontvang je van onze vervoerder een track and trace.

Als je een schutting hebt besteld, kun je een dag voor levering contact met ons opnemen (liefst in de middag). Wij zullen dan contact opnemen met onze vervoerder om te vragen hoe laat zij verwachten te leveren.

Het is mogelijk dat onze vervoerder soms het tijdsvak niet haalt i.v.m. bijvoorbeeld files of andere onverwachte zaken. 

Komt de aangewezen leverdatum niet goed uit? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Hekwerkonline bezorgt in heel Nederland en België. Hieronder zie je de bezorgkosten:

  • Standaard verzendkosten in Nederland en België bedragen €12,50,- voor pakketpost.
  • Wanneer de bestelling vanwege het formaat en/of het gewicht per vrachtwagen verzonden moet worden, bedragen de verzendkosten voor Nederland en België €75,-. Bij een bestelling vanaf €750,- is de verzending gratis. De meerprijs voor de eilanden wordt altijd doorberekend.*
  • Leveringen voor bezorging op de Waddeneilanden zijn tegen een meerprijs van € 240,- per vrachtwagen en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.

*De bezorgkosten voor schuttingen wijken af van de bovenstaande bezorgkosten, namelijk:

  • €0 tot €500 = €95 verzendkosten
  • €501 to €750 = €75 verzendkosten
  • €751 tot €1.000 = €49 verzendkosten
  • > €1001 = €25 verzendkosten
  • Voor houten poorten geldt een vast tarief van €75 verzendkosten

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen kan op dezelfde dag als de artikelen voorradig zijn. 
Afhalen is alleen mogelijk als de betaling is voldaan, het is niet mogelijk om contant te betalen.

Je kunt het beste via deze weg contact met ons opnemen:

Waar leveren jullie?

Wij leveren in heel Nederland en België. Verzendkosten voor beide landen zijn hetzelfde:

  • Standaard verzendkosten in Nederland en België bedragen €10,- voor pakketpost.
  • Wanneer de bestelling vanwege het formaat en/of het gewicht per vrachtwagen verzonden moet worden, bedragen de verzendkosten voor Nederland en België €75,-. Bij een bestelling vanaf €750,- is de verzending gratis. 
  • Leveringen voor bezorging op de Waddeneilanden zijn tegen een meerprijs van € 240,- per vrachtwagen en voor pakketpost is dit € 25,- per pakket.

Hoe wordt mijn bestelling thuis geleverd?

Onze producten worden netjes verpakt en waar nodig op een pallet, hierdoor is de kans op beschadigingen nihil. Wij hebben een vaste huistransporteur die jouw bestelling op de gewenste locatie levert. Onze ervaren bezorgers zijn zeer zorgvuldig en zullen de producten netjes bij jou thuis afleveren. Wij adviseren je om het pakket na te kijken bij levering, zodra er schade is ontdekt verzoeken wij je om dit op de afleverbon te vermelden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?

Wanneer het ingevulde bezorgadres niet het juiste adres is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen de bestelling vervolgens voor jou wijzigen, zodat jouw bestelling op het juiste adres wordt afgeleverd.

Hulp Nodig?