Black Friday 2021

Van 22 t/m 28 november 50% korting op de montageservice!

In de week van Black Friday (22 t/m 28 november) krijg je je montage voor de helft van het geld! Dus bestel je in die periode een hekwerk, schutting, tuinpoort of schanskorf? Dan krijg je 50% korting op je montage. Gebruik hiervoor de code BLACKFRIDAY2021 bij het afronden van je bestelling.

Kijk dus snel tussen ons uitgebreide aanbod en kies voor bijvoorbeeld een composiet schutting of een dubbelstaafmat hekwerk, kies voor onze montageservice en profiteer direct van onze Black Friday-actie door gebruik te maken van de kortingscode: BLACKFRIDAY2021

Producten met montageservice
  1. Grenen houten schutting pakket Compleet pakket
    Grenen houten schutting pakket
    Waardering:
    90%
    • Inclusief bevestigingsmateriaal
    • Aangepast op jouw afmetingen
    • Prijs vanaf 1.9 meter breed
    • RVS geschroefd
    Vanaf € 57,50
  2. Enkelstaafmat hekwerk pakket Compleet pakket
    Enkelstaafmat hekwerk pakket
    Waardering:
    98%
    • Inclusief palen en bevestigingsmaterialen
    • Aangepast op jouw afmetingen
    • Prijs vanaf 2.5 meter breed
    Vanaf € 29,95

Vragen?

Weten wat onze montageservice precies inhoudt? Dat hebben we vast voor je op een rijtje gezet. Heb je toch nog vragen over de service of over de actie? Stel ze dan aan onze klantenservice!

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden voor het monteren van de producten zijn hier te vinden.

Veelgestelde vragen over montage
Wat kost onze montageservice?

De prijs voor montage wordt direct zichtbaar zodra je de optie "Ja, ik wil het product laten plaatsen" kiest in onze pakket configurator. De prijs is afhankelijk van de producten die je besteld.

Moet ik zelf mijn oude schutting, hek of heg verwijderen?

Ja, u dient dit zelf te verwijderen. Inclusief eventuele palen, puin en wortels in de grond.

Onze tuinprofessionals kunnen echter ook de oude tuinafscheiding verwijderen en meenemen. 
Dit moet bij bestellen aangegeven worden in het opmerkingsveld zodat wij hiermee rekening kunnen houden in de planning.
Hier zijn extra kosten aan verbonden die wij samen bespreken in het planningsgesprek. 

Worden de producten bezorgd? En wanneer?

De producten die besteld worden voor plaatsing, worden ofwel geleverd, ofwel meegenomen op de dag van plaatsing door onze professionals. In geval van grote bestellingen met zware producten kiezen we vaak voor bezorging.

Indien producten bezorgd worden, zorgen wij er voor dat de producten een dag of één á twee van te voren op locatie zijn zodat het niet in de weg staat.

Hoe nauwkeurig moet ik mijn producten inmeten en vervolgens bestellen?

Het inmeten van het aantal meter dat je nodig hebt, hoeft niet tot op de centimeter nauwkeurig. Via onze calculator (die alle benodigde producten berekent) is het wenselijk dat dit binnen marge van 10 cm wordt gedaan.

Mijn tuin is niet bereikbaar via de achterzijde en de producten moeten door het huis richting de plek van montage, is dat een probleem?

Dit is geen probleem en is uiteraard mogelijk. Echter, zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen en adviseren wij de vloer af te dekken en voor een ruim looppad te zorgen.

De producten door een huis tillen vergt uiteraard voorzichtigheid en de nodige extra tijd. Deze extra tijd zullen we bespreken en in rekening brengen.

Moet het straatwerk eerst aangelegd worden?

Wij raden aan om de grond “bouwklaar” te maken, dan het hekwerk of de schutting te (laten) plaatsen en vervolgens het straatwerk te leggen.

Wat is een klic-melding en moeten we zelf zorgen voor een klic-melding?

Een klic-melding (Kabels en Leidingen Informatie Centrum) is een melding die gegevens verschaft over waar de kabels van bijvoorbeeld netbeheerders (zoals gas, water) lopen. U bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor de kabels en leidingen.

Plaatsen jullie ook als het regent?

Zolang er geen vorst in de grond zit, komen wij in principe de producten plaatsen. Extreme situaties als storm uitgesloten, dan overleggen we altijd.

Kunnen jullie alle verschillende producten monteren?

Door ons grote netwerk en jarenlange ervaring hebben wij specialisten op elk terrein. We sturen een montage team op maat: hekwerk wordt geplaatst door hekkenbouwers, een schutting wordt geplaatst door ons schutting team.

Hoe lossen jullie hoogteverschil in de tuin op?

Een verschil in hoogte van 10-15 centimeter geeft geen problemen. Als het verschil groter wordt, kan dit worden opgelost afhankelijk van het product dat gekozen is. Een hekwerk kan worden gesteld op hoogte of besteld worden in verschillende hoogtes (een maas van de dubbelstaafmat is 20 centimeter). Bij een schutting kunnen wij dit oplossen met een dubbele onderplaat van een extra 25cm.

Hoe lang doen jullie er over om het hekwerk of de schutting te plaatsen?

Afhankelijk van het aantal meters en de ondergrond kost het plaatsen van de producten tussen de 2-3 uur tot een hele dag. Hekwerk plaatsen gaat sneller in vergelijking met een schutting. Op een dag kan eenvoudig 35+ meter hekwerk met een poort geplaatst worden. Een schutting plaatsen gaat per dag om gemiddeld 15 meter en een poort.

De producten kunnen niet op de plek gelost worden waar het hekwerk komt te staan, is dat een probleem?

Nee, dat is geen probleem. Wij kunnen de producten op een karretje naar de montage plek brengen of tillen. Over een meter of 10 doen wij niet moeilijk. Echter, wanneer de afstand groter wordt en wij het project niet kunnen afmaken binnen een normale termijn, dan brengen wij hiervoor extra kosten in rekening. 

Retourneren van producten is in beginsel niet mogelijk indien gebruik wordt gemaakt van onze montageservice daar de producten gebruikt zijn.

Hulp Nodig?